Kad Raya Pertama Dari Blogger Pada Tahun Ini

Assalamualaikum
Hamboiii…Kemain panjang lagi tajuk entry aku ni ek!! layan kan je lah ye…Suka hati ler nak letak tajuk panjang berjela…Belum satu muka surat pun.
Hoyehhh!!! i is suke sangat-sangat sebab pada hari ahad yang lalu..Eh..jap-jap…ahad yang lalu baru buat entry hari nie ker…Ko Mampu!!
Meh aku nak cerita nie,aku dapat  kad raya pertama tahun nie dari blogger Khaty …Thanks kak…
Alhamdulillah…sudi jugak bagi aku kad raya..Bagi aku bermakna sangat tau dapat kad raya dari rakan-rakan blogger…
Thanks pada kak khaty for this lovely kad raya…cewah…omputeh gitu..
Jom terjah blog kak Khaty ni
Lepas nie agak-agak ada lagi tak sudi memberi..kita tunggu je la yer,

20 Comments

  1. bestnya dpt kad.
    nak jugak…

  2. wahh…untung laa dapat kad raya…haritu ingat nak buat kad raya jugak tapi macam tak sempat tempah jer..hehehe

    Regards,
    -Strider-

  3. tahun lps dpt 1 kad dr blogger gak. ayu eksaited gila gila lah masa tu. thun ni tak tau la ada x. hahaha.. maklumla. suam suam kuku lagi.ehehe..

  4. wahh dah dpt kad raye..best2..skrang susah tul nak dpt kad raya…sume dok sms raye jek kan…

  5. tahniah dear.rasanya belum pernah lagi kot saya dapat kad raya dari blogger..hihi

  6. Wahh..best rupenye memberi kad raya. Insya-Allah..tahun akan dtg ana pulak lah nak bagi. Ecehh..! ๐Ÿ˜€

  7. Wahhh! teringat kenangan nostalgia dapat kad raya masa form 5 dulu…13 tahun lepas kotttt! hehe

  8. sekarang dah jarang sgt dapat kad raya. Masa sekolah2 dulu dpt la gak kad raya dari gadis2….ehehehe…..dah membesar ni tak dapek den nak nolong eh…

  9. sekarang ramai gak orang nak menaikkan kembali martabat kad raya, mmg lain feelingnya bila dapat kad raya ni ๐Ÿ˜‰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *