jadual menyusu bagi bayi baru lahir

JADUAL PENYUSUAN BAYI YANG WAJIB IBUBAPA TAHU | Nak bagi bayi menyusu silalah ikut jadual, jangan beri ikut suka hati. Nak marah, tapi kena sabar.Dan nak marah, tapi sebab bayi tu anak orang.Bila ditegur dikatanya kita menyibuk.Geram sungguh hati umi ni bila ada ibubapa yang tak kisah pasal jadual penyusuanContinue Reading

BOARD GAMES BELAJAR MATEMATIK SAMBIL BERMAIN

BOARD GAMES BELAJAR MATEMATIK SAMBIL BERMAIN | Tak semestinya hanya dengan bermain otak anak-anak tak boleh berkembang kan.Yang penting kita tau permainan tu boleh membuatkan anak-anak kita leka atau berfaedah. Didikan budak zaman sekarang ni tak seperti zaman kita dulu-dulu.Yang tidak terdedah pada gadget.Nak buat mereka lebih bersemangat untuk belajarContinue Reading

Selamat Kembali Ke Sekolah Untuk Tahun 2022/2023.Dan hari ni merupakan hari pertama persekolahan untuk penggal baru. Alhamdulillah, adik dah pun naik ke sekolah darjah 1 tahun ni untuk sesi belah petang untuk sekolah kebangsaan dan sesi pagi untuk sekolah agama. Sebelum umi kena Covid hari tu, sempatlah umi ke MingguContinue Reading

Selesai Sudah Auni Di Sekolah Tadika selama 2 tahun ni.Insyallah akan mula bersekolah di Sekolah Kebangsaan pula beberapa minggu lagi. Dia pun excited dah nak ke Sekolah kakak.Nak pakai baju putih macam si kakak jugak.Walaupun peperiksaan penggal akhir ni merosot sedikit, tapi takpelah.. Itu pun dia menangis jugak sebab takContinue Reading

Air Mellow viral Tiktok Sampai Budak Terikut | Air Mellow pun viral selain dari air sally tu.Apa taknya setiap kali minum air, budak ni akan sebut Air Mellow. Siap buat aksi lagi diakhiri dengan perkataan “Air Mellow” tu.Rupanya perkataan tu dah viral dekat tiktok.Walaupun umi baru je nak berjinak-jinak denganContinue Reading