Selamat Kembali Ke Sekolah Untuk Tahun 2022/2023.Dan hari ni merupakan hari pertama persekolahan untuk penggal baru. Alhamdulillah, adik dah pun naik ke sekolah darjah 1 tahun ni untuk sesi belah petang untuk sekolah kebangsaan dan sesi pagi untuk sekolah agama. Sebelum umi kena Covid hari tu, sempatlah umi ke MingguContinue Reading

Selesai Sudah Auni Di Sekolah Tadika selama 2 tahun ni.Insyallah akan mula bersekolah di Sekolah Kebangsaan pula beberapa minggu lagi. Dia pun excited dah nak ke Sekolah kakak.Nak pakai baju putih macam si kakak jugak.Walaupun peperiksaan penggal akhir ni merosot sedikit, tapi takpelah.. Itu pun dia menangis jugak sebab takContinue Reading

Air Mellow viral Tiktok Sampai Budak Terikut | Air Mellow pun viral selain dari air sally tu.Apa taknya setiap kali minum air, budak ni akan sebut Air Mellow. Siap buat aksi lagi diakhiri dengan perkataan “Air Mellow” tu.Rupanya perkataan tu dah viral dekat tiktok.Walaupun umi baru je nak berjinak-jinak denganContinue Reading

Penampilan Terbaru Rambut Naura Auni.Lama dah umi nak potong rambut dia, tetapi disebabkan dia sibuk sangat nak ikut gaya rambut si Elsa, jadi terbantut nak memendekkan rambut dia tu. Tapi bila umi tengok rambut dia dah banyak bercabang di hujung tu, umi bagitau dia rambut dia takkan panjang kalau rambutContinue Reading

Kasut Jenama Pallas Tetap Menjadi Pilihan Untuk Anak-anak | Kalau ikutkan umi tak lagi nak membeli kasut untuk si Awfiyah memandangkan kasut yang lama masih elok lagi. Tetapi kasut yang lama pun dah tak muat dan perlu ke Sekolah semula, jadi umi dapatkan juga yang baru untuk dak Awfiyah. IkutkanContinue Reading