Kebaikkan Hero Kiddo Shaklee Untuk Si Manja | Rasa yang kenyal-kenyal dan masam manisnya pasti membuatkan anak-anak jatuh cinta dengannya. Dengan pengambilan setiap hari cukup memberikan segala nutrisi yang diperlukan oleh si manja kita.Meh umi cerita sikit apa itu hero kiddo tu? HERO KIDDO GUMMIES Hero kiddo shaklee adalah multivitaminContinue Reading

ACCESSTRADE’s company name is once again being misused in online scams! Therefore, we would like to re-emphasize that ACCESSTRADE MALAYSIA IS NOT INVOLVED IN ANY SCAMS and we advise you to be alert towards these scams as shown below Warning Letter Scam With regard to this ‘warning latter’ scam (asContinue Reading

Kelebihan Berzikir Rugi Kalau Kita Tak Buat.Kita sebagai umat islam di tuntut untuk selalu berzikir.Berzikir ni bukan sahaja untuk membersihkan hati, tapi banyak kelebihannya. Dibawah ini umi nak share dengan korang, apakah kelebihan kita berzikir.Rasanya ramai yang tahu kan apa kelebihannya.Kita refresh balik ilmu ni untuk kita gunakan.Nak berubah janganContinue Reading

Wordless Wednesday 69 | Crochet Bag.Lama berkenan Crochet bag yang kawan umi buat ni.Tapi sampai sekarang masih dalam wishlist.hahah Seni Crochet ni perlu kesabaran yang tinggi dan berseni.Dulu masa zaman muda remaja pernah juga cuba belajar.Tapi tak kena dengan jiwa.Tapi tetap menyukai sulaman crochet ni. Crochet adalah proses membuat tekstilContinue Reading

Cara Buat Waffle Sendiri Macam Di Kedai

Cara Buat Waffle Sendiri Macam Di Kedai | Lepas ni tak perlu nak ulang alik ke kedai untuk beli waffle, buat kat rumah lagi puas hati dan sedap. Kisahnya bila umi ternampak mesin waffle yang comel tu masa scroll kat Shopee.Kemain comel lagi kan mesin waffle kat bawah ni. MacamContinue Reading