WW:Tak Seperti Yang Di Harapkan

23 Comments

  1. dh rasa,,annoying kot rasa dia..hahah

  2. haha.. biasa la tu kak.. iklan je lebih..

  3. haha
    tapi tetap nampak sedap !

  4. iklan selalu macam tu kak.. indah khabar dari rupa..

  5. erkkk. sayuuuuu je huhuhu.. apapon Selamat hari raya haji buat tuan blog 🙂

  6. Assalamualaikum kak ida. sheila baru teringat nak rasa pizza.. tapi sedap tak kak?

  7. indah khabar dari rupa. Iklan memang selalu cam tu kak hehe. Kenit dah beralih pada dominos…lebih berbaloi rasa dan nilainya.

  8. tak sama macam kat gamabr .. Ros tak try lagi yang ni.

  9. Sepatutnya gambar yg awak ambil tu kasi tambah sikit contrast diaa, baru nampak mcm gambar iklan hahaha..

    Tapi rasa dia tetap MENGANCAM kan?? kan? kan ?

  10. lain sungguh dari iklan tu.. harap rasanya ttp lah sedap.. 🙂

  11. jauh bebenar tu dari dlm gambar..iskkk

Leave a Reply

Your email address will not be published.