WW:sukar untuk memuaskan hati semua orang kan

24 Comments

  1. Memang pun. Tapi buat apa kita nak kalut puaskan hati semua orang ?
    Hati kita apa cer ?
    Janji kita tahu apa yang kita buat adalah yang terbaik untuk 'masa dan ketika itu' cukuplah.

  2. betul kak.. tak mengapalah… buat mengikut kadar kemampuan saja…

  3. setuju.tak boleh nak puaskan hati semua orang.Tapi jangan lupa dengar dan ambil mana yang patut pandangan yang baik sebagai kemudahan pada masa akan dtg..:)

  4. Betul Tu…buat aje APA yang termampukan..janji kita ikhlas…

  5. Moral of d story… jangan terkesan kata orang… dengar boleh… percaya jangan… hehehe… allah bagi kita akal… gunakan… 😀

  6. Betul tu, kte pun setuju 🙂

  7. Walau ada mulut jgn sebarang cakap,
    Walau bertelinga jgn sebarang dengar cakap orang

  8. satu kebenaran..apa yg kita lakukan pasti mendapat kritikan dari mata orang lain..

  9. Betul tu Aida.. klu ikutkan sgt ckp orang ni mmg boleh jadi biul nanti… 😀

  10. Tak perlu puaskan hati semua orang…yg penting kita puaskan kehendak Allah SWT…

  11. kembali pada fitrah, hanya puaskan hati sendiri je kak ida, kalau dengan orang lain, serba tak kena jadinya 🙂

  12. Betul sangat tu sis 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published.