WW:Rindu dengan Oren Bodo nie

Assalamualaikum
oren bodo
sumber :sini

Loading

29 Comments

  1. Haah kak. Ayu sempat merasa. Masa kecik. Beli oren bodo bungkus. Hehe

  2. memang rindu sangat-sangat…masa arwah nenek dan atok saya ada lagi, memang ini kemestian setiap kali raya…rindunya pada mereka…huhu

  3. Sekarang ni pun boleh dpt lagi Ida
    Ada kat Parit Raja, Batu Pahat
    Kakak panggil air lamnet:)
    Kalau raya kakak suka bagi budak-budak sorang sebotol bebudak suka tau..

  4. Assalamualaikum kak ida, apakah ini? sheila tak ingatlah. haha singgah menabung lazada sini~~~

  5. dulu masa zmn sekolah , air tu je la yg ada di jual kat kedai runcit kan …

  6. tapi sekarang ni banyak sgt pewarna

  7. Dulu2 mmg slalu minum ni time balik sekolah atau masa ada kenduri kendarat… 🙂 🙂

  8. husna tak pernah jmpa lak sbelum nih..

  9. sekarang dah xde la rasanya..xpenah jumpa pon..rindunyaaa zaman budak2 dulu..

  10. ada lg ke sekarang ni ek..sekarang smua kai botol plastik je

  11. dulu kat sekolah kalau dpt air ni, dah rs mewah sgt dah. 🙂

  12. kalo time raya, umah mak mentua saya mesti byk.stok air botol nih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *