WW:Motivasi Pagi

18 Comments

  1. so true~!! salam rabu kak ๐Ÿ˜€

  2. setuju kak ๐Ÿ™‚ ramai org cemtu. suka cari salah org

  3. setuju 100% kak

  4. Betul3x… ๐Ÿ™‚

  5. btol tu…tengok diri sendri dulu sblom tngok orang lain…thanks for sharing

    p/s : comeila header baru…^_^

  6. …. bukan bila jumpa cermin aje belek jerawat ye Ida haha…
    Cermin diri kena dgn hati dan minda baru tahu kedudukan diri di mana..

  7. setuju sangat..tapi kalo dah nampak kesalahan orang tu jadikan tauladan pada diri sendiri bukan menjaja bukan2

  8. Betul tu… sentiasa kita muhasabah diri kita… subhanallah…

  9. SETUJU 500% ..orang sekaranmg ni kan kan kan sibuk duk jaga hal orang lain tapi tak cermin diri dia sendiri ..

  10. Betul tu … Cermin diri sendiri itu perlu … Ambil tahu hal orang lain pun perlu … Kena alert jugak dengan situasi persekitaran kita …

Leave a Reply

Your email address will not be published.