WW : Apakah Ini ?

Assalamualaikum
sumber : sini

Loading

30 Comments

  1. x salah fizi org panggil ubi keling..

  2. hmm.. mcm ubi.. tp nape gelap je warna nya

  3. ubi keling…
    rasa pahit skit ubi ni..

  4. Keledek oren tu kak ida .hihi .
    Buat pengat sedap nie

  5. Assalamualaikum…

    macam jenis ubi aje.. tp x pernah tgk .. kecik3 aje ubi nie,

    mselim3

  6. ni ubi kentang yang kecik2 tu.. ranam kat tanah gambut.. sure cepat membiak benihnye.. tapi alise x suka makan.. mcm kelat2 pahit rasa nye..

  7. Keledek ke?

  8. Ubi yang baru digali dari tanah? Tapi tak pasti ubi ape.

  9. Ubi kelidi..he..he..betul ke spelling tu..

  10. orang utara panggil ubi kemili,kalau tempat lain ubi keling rasanya..makan dengan kelapa parut kan,pergghh sedap ๐Ÿ˜€

  11. err… dneo pun tak pasti kak…

  12. ubi comel ke keledek comel… sedapnya yg spesis comel ni lama dah tak makan ๐Ÿ™‚

  13. ohh..ubi ke.. tak pernah makan lagi yg ni.. ๐Ÿ™‚

  14. owh…senang jer..ini orang panggil ubi keling..hehhe

    p/s: pada hal dah terbaca newest entry..hahaha

    Regards,
    -Strider-

  15. rasanya ada satu lag nama org paggil ubi ni kan !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *