Wordless Wednesday :Lawak Di Office

34 Comments

  1. tapi sis… kalau umur 60 tu mmg tua pun. sob sob..nenek atok p keje kan.

  2. hahahahaha.. ok… sgt lawak!

  3. lawak-lawak

  4. miahahahahha
    sepatutnya usia sebegitu dah duduk berehat kat rumah~

  5. kelakar je. heheh

  6. haha.. gmbr ni lawak laa

  7. hihih, kelakar pun ada…

  8. hahahahaa ginilah agaknya ghuper kami orang gomen 30 tahun layi hahahahaha 😀

  9. hehehe lawak betullah !

  10. hahaha..makin tua makin gigih berkerja
    membanting tulang

  11. hahhaha memang lah tak ada penyeri. tgk environment opis tu semua sebaya2 atok tu ;P

  12. kalaulah yang atas-atas tu buka mata ngan kartun ni….

  13. ha..ha..so cute…ada maksud tersendiri tu!!!

  14. Assalammualaikum…kisahsidairy,

    mendalam maksud nie.. kesian dah tua2 keje lagi yer..

    mselim3

  15. hahaha…lawak kak ida eh….
    rindu nak komen nie..makseh kan ida jawab pertanyaan cik akak tu..hihi…t cik akak belanja kaknida makan kfc je..hahaha

  16. Hahaha…tension i taw.

  17. Kelakar…xtau lah jika ia akan menjadi realiti, hehe

  18. adoiyai pakcik..sudah tua pun mau penyeri ker??hahahha..klik nuffy sini…

    Regards,
    -Strider-

  19. heheheh realiti ni..atuk tuh bosan nk main ngn cucu diee kt umaa haha

Leave a Reply

Your email address will not be published.