Wordless Wednesday #92 | Sup Ayam Tumis Darat

Wordless Wednesday #92 | Sup Ayam Tumis Darat untuk orang yang tak sihat.Orang katalah kan, kalau orang tak sihat ni, dapat sup-sup panas memang sedapkan badan.

Lepas dari tengok tiktok che sayang, terus umi buat sup darat ni.biasalah kan pengaruh tiktok hahah

Untuk tekak yang sihat makan ikan masak merah tu.Sambal kicap macam biasa memang umi buat spare dalam peti ais.kang nak makan tinggal ambik je dalam peti ais.

Hah.. mudah kan.

Nak settlekan posting buffet ramadhan.Maklumlah puasa nak dekat dah ni kan.Haruslah entry buffet ramadhan banyak menghiasi di blog umi.

 

Loading

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *