Wordless Wednesday #89 | Jemput-Jemput Udang

Wordless Wednesday #89 | Jemput-Jemput Udang. Nak buat jemput-jemput udang hanya kena pakai udang bacin.Nak tau udang bacin apa? nanti umi share

Kalau buat sepinggan besar memang tak cukup bebudak ni.Nak-nak sambil makan sambil tengok tv. Memang tak sedar dah habis.

Lagi satu cara adik makan, dia akan kutip udang dari jemput-jemput tu then last baru dia makan udang tu.Pelik-pelik je bebudak ni.

jemput-jemput udang

Setiap kali ke Pasar memang umi beli udang bacin ni.Umi memang panggil udang ni udang bacin sebab kalau pegang udang ni, bau dia boleh melekat kat tangan tau.

Loading

2 Comments

  1. wow sedapnya tapi sejak menjak ni allergy udang tak dapek la nak makan huhu

  2. Ooo..ada ea udang bacin..haha..unik betul!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *