WORDLESS WEDNESDAY #76 | SAMBAL AWAGYU

WORDLESS WEDNESDAY #76 | SAMBAL AWAGYU – Sampai sekarang masih menjadi peneman umi setiap kali makan lauk yang tak pedas.

Sambal Awagyu ni adalah sambal hijau dari Awagyu Yakiniku. Kalau korang teringin nak makan Awagyu memang umi rekemen sangat korang makan kat sini.Sumpah sedap.Hanya makan daging lembu je korang dah kenyang.

sambal awagyu

Belum makan menu-menu lain yang ada kat restoran ni.Nak tengok jenis-jenis Wagyu, korang baca entry PERTAMA KALI CUBA MAKAN WAGYU.Sambil menyelam minum air, makan dapat sambal awagyu yang sedap ni.Dia punya pedas memang berdesing tau.

 

1 Comment

  1. Ada sambal diaa? Wah bertambah nikmat makan ni kak

Leave a Reply

Your email address will not be published.