Wordless Wednesday #73 | Nescafe Cappucino Ice Cream

Nescafe cappucino ice cream

Wordless Wednesday #73 | Nescafe Cappucino Ice Cream.Barulah sempat merasa, itu pun sebab si anak-anak pun sibuk nak makan ice cream

Ada yang kata sedap sangat tapi bagi umi sedap lagi kalau minum panas-panas atau minuman sejuk.Kalau ice cream terlalu manis uii..Boleh kena potong kaki gitu..hahaha

Nescafe cappucino ice cream

Cukuplah sekadar merasa macam mana rasanya Cappucino Ice cream ni.Untuk beli yang kedua tak mungkin kot.hahaha

 

1 Comment

  1. kan…ammi pun kalau tgk iklan tak kiralah aiskrim apa pun… nampak terliur tapi bila mikirkan manisnya tu macam hmmmmm… biarlah anak-anak je beli dan rasa. kalau ammi nak pun trylah segigit dua

Leave a Reply

Your email address will not be published.