Teringin Sangat Nak Pergi ke sini

Assalamualaikum
Kadang-kadang keteringinan kita nie melampaui batas dan kewangan.
Sesaja gatal-gatal otak nie nak bermimpi pergi bercuti di tempat-tempat yang sungguh indah..wahh gitu
Tapi angan-angan je..Tapiiiiii..mana tau korang boleh sponsor untuk aku kesana..Boleh ke…Ada ke yang nak sponsor.Sangat perasan aku nie…
Jom…kita sama-sama berangan
curi dari en.google
Dah..cukup..cukup..pi wat keje…basuh muka dlu..nanti x hilang pulak mimpi tu..ehehe…

16 Comments

  1. amazing places.. fae pun nak pegi tempat camtu.. hehe..

  2. seronoknya kalau dapat pergi sana kan. nak kena kumpul duitlah macam nih.

  3. Tempat2 yang sungguh menarik dan mendamaikan. Buat perancangan…biar lambat, insyaallah, suatu hari nanti akan tercapai jua.

  4. seronok verangan nie.. :D.. semoga jadi kenyataan..

  5. memang cantik tempat2 tu,ni tak takleh cukup ngan berangan je ni kak…kena minta 'waran' terbang ngan hubby ni hehehe 🙂

  6. wah! sgt cantik.. mcm kt maldives and barocay island.. bile la dpt pergi ni kan? huhuhu

  7. best betul tgk gambar2 tu..akak nak sponsor..akak pun tak penah sampai lg ke situ..hukhukhuk..dlm m'sia pun tak abis pusing lg ni

  8. Hujung bulan ni bonda berangan nak ke JB naik bas bersendirian… hehehe

  9. semoga impian menjadi kenyataan.. cantik tempat tu.. 😀

  10. Memang.dah berangan dr dulu.ni hehe insyallah samapai kena taget ni hihi pegi yg dekat2 dulu

  11. kalau memikirkan kewangan baik melancong dgn tgk gambar je kan..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.