Showing 1 Result(s)
10 tips persediaan hiking bagi newbie
BLOG LIFESTYLE

Berhiking di Tasik Biru Seri Alam

Berhiking di Tasik Biru Seri alam.Tak pernah terfikir langsung nak berhiking ni.Semuanya plan last minit dengan officemate umi.Saja cerita-cerita dengan officemate umi nak jogging sebab nak sihat.Faktor umur ni biasalah kan, macam-macam penyakit yang singgah.Dari nak jogging je, terus berhiking.Hiking ke mana? Selalunya umi jarang nak pergi jauh-jauh untuk beriadah ni.Paling afdal pun ke Tasik Layang-layang tu jelah bawa anak-anak 10 TIPS PERSEDIAAN HIKING UNTUK NEWBIE