Assalamualaikum Sejak dua menjak si Naura Auni ni dah ada gigi,apa juga makanan dia tak tolak..Tapi memang sifat kanak-kanak pun kan,tak menolak makanan yang diberikan pada dia. Kekadang sampai aku naik risau bila dia tak henti makan,yang bestnya orang sekeliling kekadang tak tengok samada makanan tu boleh diberikan pada diaContinue Reading

Assalamualaikum Dah setapak demi setapak pun dia..Syok sungguh tengok dia berusaha untuk berdiri dan berjalan.Kalau kat rumah,dia akan rajin bangun sendiri,ambil barang,bangun lagi dan berjalan walaupun hanya dua tiga tapak. Umi dia pulak rasa tak sabar nak tunggu dia berjalan elok.Barulah best bawak jalan dengan kakak..hehehehe…Kot lepas ni,umi dia yangContinue Reading