Assalamualaikum Cerita ni aku dapat dari whatssap en.husband.. Kisah benar tentang Qurban Aidil Adha ini mungkin boleh memberi pengajaran dan keinsafan kepada kita.. Menarik kisahnya seorang anak dan ibunya yang sudah tua dan uzur bersama seorang pedagang binatang Qurban.. Alkisah di ceritakan oleh seorang pedagang binatang qurban tentang pengalamannya: SuatuContinue Reading

Loading

Assalamualaikum Isnin dah???emmm..rasa macam malas  nak gi kerja…huh…itulah yang selalu difikirkan bila tiba hari isnin.. Dah memang Penyakit M tu sentiasa ada dalam diri Manusia nie kan..termasuk la aku,betul tak..Tapi tak boleh dijadikan Habit kalau kita nak terus ke hadapan..Sebab Penyakit M tulah yang sentiasa menganggu kita untuk kita terusContinue Reading

Loading

Assalamualaikum Tertarik baca cerita nie.mungkin ada pengajaran untuk kita bersama Ada cerita yang tersirat di sebalik tembikai ini Pada suatu hari, seorang ahli sufi yang masyhur bernama Syaqiq Al-Balkhir telah membeli sebiji tembikai. Kemudian dia membawa tembikai itu pulang dan diberikan kepada isterinya. Apabila isterinya membelah tembikai itu untuk dimakan,Continue Reading

Loading