Resepi Apam Susu Mudah yang sangat sesuai untuk di makan di waktu minum petang.Buat satu loyang memang tak cukup.Kemahin semua bertambah Hoh!! Hari minggu tak kemana-mana..Melayan Puteri-puteri bonda kat rumah je.Mengemas rumah sementara ahad tu air keluar.Basuh mana yang patut.Bersihkan apa yang perlu.Itu jelah.. Cuma ahad tu ada  mood untukContinue Reading

Assalamualaikum Mengemas Sempena Tahun Baru Cina Lebih Mudah dengan WD-40 | Hai korang,alahaiii..senang je kan..mudah je kan nak mengemas ni.Nak pulak dah dekat dengan perayaan Tahun Baru Cina ni.Mestilah sesuatu yang MERAH dan mengujakan akan muncul tidak lama lagi. Apakah Produk yang Hebat yang membantu dalam kerja-kerja mengemas ni.Meh akuContinue Reading

Assalamualaikum Hai korang??lambai tangan sikit…tengah buat ape tu.Ada je ni hah tengah buat entry pasal 3 Serum untuk Kulit yang putih lagi menawan..ececeh.. Nih..saja nak kabo kat korang tentang satu produk dari Swiss Vita Laborotaries Switzerland Aku nak perkenalkan 3 produk mereka dan sila baca sehingga habis ye. ? MandelicContinue Reading

Assalamualaikum Bagi wanita,Rambut adalah mahkota mereka..Rambut kalau tak dijaga dengan baik,mungkin akan mengakibatkan masalah seperti rambut gugur,berkelumumur,berminyak dan bermacam lagi.Bila dah ada masalah sebegini,mulalah stress. Kadang² kita pun tak tau punca rambut gugur,berkelumumur dan sebagainya walhal,kita dah menjaga rambut tu sebaik mungkin..Perlu kita semak pemakanan kita,kerana ianya mungkin pengaruh dariContinue Reading

Assalamualaikum Hai korang…Ada ke yang mempunyai azam baru untuk membeli kereta baru pada tahun baru ni.Yess…Memang syok kan dapat beli kereta baru..Pakai kereta baru di tahun yang baru. Ada masalah?Rumit ke nak dapatkan kereta baru tu..Banyak yang nak kena buat kan bila nak dapatkan kereta baru..Habis masa nak mencari kereta,brandContinue Reading