Assalamualaikum Hai korang☺☺ ok,moh ler kita throwback cerita cuti raya minggu lepas.Dalam kepala ni sebenarnya banyak nak cerita,tapi nak sorting dulu gambar,nak buat itu ini,ambil masa jugaklah kan. Bila dah raya ni,memang takkan jumpa lauk ikan,telur,ikan masin tu semua.Dari raya pertama je dah jumpa ayam,udang,daging, dan lauk-lauk raya yang lain.SampaiContinue Reading

Loading

Assalamualaikum Cerita raya lagi lah kan..Selagi tak habis bulan raya,memang takkan pernah habis la ceritanya ni. Part paling gembira bila hari raya ni adalah bila adik beradik dapat berkumpul.Bersama-sama di pagi hari raya.Masak sama-sama,makan sama-sama dan beraya bersama-sama. Alhamdulillah,tahun ni memang turn beraya di belah aku,so adik beradik pun tahunContinue Reading

Loading