Showing 1 Result(s)
FAMILY HOTEL

Review | Merdeka Hotel Kluang

Hai korang ☺☺☺..Emm….baru ni rasa boleh up entry santai..Semalam mc..Mungkin sebab penat sangat,tu yang kena demam,selsema dan batuk..Sebenarnya dari Jumaat lagi rasa macam dah lain macam,tapi kuatkan jugak diri ni demi nak tengok Program ni berjalan dengan lancar. Actually,sepatutnya aku dah up pasal Program Kasih JDT Blogger Bersama Anak-anak Yatim Kluang.Tapi aku on hold dulu..Sebab banyak gambar yang perlu di tapis..Kalau korang nak tengok banyak lagi gambar masa program tu,korang …