Assalamualaikum Hai korang☺☺Aku sebenarnya risau untuk up entry yang berkaitan dengan apa yang aku buat.Sebenarnya perkongsian aku ni bukan untuk menunjuk-nunjuk yang aku bagus sangat dalam memberikan pendidikan pada anak-anak aku. Banyak kelemahan aku dalam mengajar mereka.Aku seorang ibu yang masih lagi belajar untuk memberikan yang terbaik untuk anak.Sebarang tipsContinue Reading

Assalamualaikum Hai korang☺☺ hah..Kalau korang bacalah kan entry aku,Kalau nak baca lagi boleh klik SINI,Oh ya,entry tu aku cerita Deko bilik Dak Naura.So,adalah sikit-sikit nak buat homeschooling untuk dia.Yelah dia pun dah semakin membesar,so sebagai ibu,aku nak yang terbaik untuk dia,memandangkan dialah sorang (buat setakat nilah),Kalau tak jadi Doktor,at leastContinue Reading

Deko Bilik Belajar dan Bermain Naura|  Semangat umi membara selepas ke Seminar Readeasy Bacalah anakku.Kemain lagi nak deko mendeko bilik Naura untuk dijadikan bilik untuk dia bermain dan belajar.Walaupun Naura baru je menginjak ke 2 tahun 3 bulan,tak semestinya dia tak boleh belajar kan. Dari dibiar bilik tu kosong,baik diisiContinue Reading

Assalamualaikum Hai korang ☺☺☺Throwback cerita minggu lepas,masa budak dua orang ni tak sihat,aku ada cerita di entry lama tak bebel .Actually masa hantar dia pi bandar penawar,sempatlah umi dia ni pi Mr.Diy. Nak belikan kakak permainan sebab nak reward dia makan banyak masa tu..Kakak ni sejak dia besar ni memang payahContinue Reading

Assalamualaikum Lama kan tak bercerita pasal kak fiyah kan..Tahun ni kak fiyah dah 3 tahun..Dah semakin membesar..Semakin banyak cakap..Semakin banyak karenah dia. Hari ni dia dah pun bersekolah…Kira macam sekolah acah-acah je lah..Aku tak tau kat tempat lain ada ke tak..Tapi di kampung aku memang wujud sekolah untuk budak-budak bayaContinue Reading