Showing 1 Result(s)
Nagging

Setiap kali ke Hospital

Assalamualaikum Hai korang☺☺ Masuk lewat sikit hari ni,Anak dara sorang tu,malam tadi tak keruan lagi.Risau pulak bila malam je dia demam,lepas tu tumbuh pulak banyak ruam-ruam kat badan.Kata doktor tak perlu risau sebab bukan campak or chicken pox.Eh…aku tak sure samada dua-dua tu sama jenis ke tidak. Kalau diikutkan nak je cuti lagi sehari,tapi disebabkan AL tak de,jadi terpaksalah mak masuk kerja nak oii..Jadi bertabahlah mak menahan segala sengsara dok …