Selamat Pagi Isnin,Selamat Bekerja

Assalamualaikum
Tak puas rasanya duduk dikampung…Melayan karenah anak-anak buah di kampung.Berkumpul bersama adik beradik.I love The moments actually…Memang la rasa sekejap..berjumpa petang sabtu,malam ahad dah pun kena balik kerana hari nie dah mula bekerja…Begitulah rutin aku setiap 2 minggu sekali..
Hari nie dalam keterpaksaan,aku gagahi juga datang kerja…Yelah..tanggungjawab mestilah dipikul…Bukan sebab kerja hanya untuk cari duit sahaja..Kerja perlulah ikhlas,barulah mendapat keberkatan di sebalik keikhlasan tu..Tapi kekadang tu ada jugak datang ketidakeihklasan  tu..
Harap hari nie semuanya berjalan dengan lancar…Berkira-berkira untuk minta cuti seminggu untuk minggu depan…Time to berctui..hehehe…
Harap dipermudahkan..oklah korang,..nak sambung sarapan dan bekerja…Sat lagi nak terjah..maklumla sabtu ahad tak sempat nak terjah..Entry pun takde…hehehe
Happy mondays to ols…

20 Comments

  1. Assalamualaikum kak~~ selamat bekerja~ 🙂

  2. happy monday dan slmt bekerja ^_^

  3. baru masuk keje dh apply cuti nie.
    hehehe..
    mood kelaut ler jawabnyer keje minggu nie..
    slamat bkerja.

  4. selamat bekerja akak.. jgn malas2 😛

  5. selamat bekerja kak.. lamanya kak nak bercuti..

  6. selamat bekerja sis.:)

  7. Selamat kembali menjalani rutin harian…kerja! jangan tak kerja! 🙂

  8. Salam Isnin Aida..Happy working k..

  9. selamat bekerja kak. 🙂

  10. cicir lagi mama nak wish selamat pagi… asyik petang je.. hihi, mama pun bz kak, petang ginilah free sikit..

  11. semua tak suka isnin ..hehe.. kena kerja dan pakai korporat.. tapi sy hari2 kerja kena pakai korporat

  12. hu3..sy dah lama xmsuk kerja 😀 xthu la bila dh msuk kerja nnti..pasti liat smcam je nnti

  13. hu3..sy dah lama xmsuk kerja 😀 xthu la bila dh msuk kerja nnti..pasti liat smcam je nnti

Leave a Reply

Your email address will not be published.