Selamat Datang Julai Selamat Tinggal Jun

Masuk di bulan baru kita pada hari ini 1 Julai 2021.Selamat datang Julai selamat tinggal jun yang penuh kenangan

Bila masuk bulan baru mesti orang akan cakap please be nice to me.Tapi pada hari ni, dia dah xde nice kat umi dah sejak doktor diagnosed umi ada thyroid.

Sedih tu memang sedih.Satu-satu dugaan umi tempoh.Mungkin nak redha seratus peratus tu belum lagi bagi umi.Yelah baru je pagi tadi doktot bagi taukan?

Mungkin ambil masa untuk umi redha sepenuhnya.Selalu cakap kat diri umi,ko kuat!!

Insyallah takde pape yang berlaku.Allah nak bagi ujian kecil tu je.Thyroid bukan boleh bawa maut.Mungkin ada jenis-jenis thyroid yang membawa pada maut.

 

Wallahualam la.

Tunggulah umi senang untuk bercerita pasal ni..

Insyallah

 

Apapun semoga Julai membawa keberkatan, kegembiraan dan diperluaskan lagi rezeki untuk umi sekeluarga

Mulai dari esok pun umi hanya bekerja dari rumah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *