Selamat Datang Disember 2016

Assalamualaikum
Nampaknya dah sampai ke penghujung tahun ye..Pejam celik pejam celik dah pun masuk ke bulan Disember.Bulan yang terakhir dalam setiap tahun.
Selalunya di hujung-hujung tahun ni lah,Planning untuk tahun depan di buat..Itu pun kadang-kadang je.Persiapan untuk naik sekolah,semuanya hanya berlaku pada bulan ini..betul tak.
Nak pulak bulan disember ni, bulan cuti sekolah,bulan perkahwinan dan bulan persiapan.
credit photo : google
Di musim cuti sekolah ni,harap semuanya dalam keadaan baik..Bercuti dengan aman dan tenteram.
Moga di penghujung tahun ni,memberikan kita satu kekuatan dan keazaman untuk melakukan yang lebih baik.Moga kehidupan di akan datang,akan bertambah baik dengan bertambahnya rezeki..insya allah..amin…

10 Comments

  1. Dah penghujung tahun Yui..
    Akak pun belum gi cuti2 lagi..
    Semoga kita dipanjangkan umur utk bertemu tahun depan insyaAllah..

  2. tu lah tu, sebuk2 cik azue nanti tetiba saja dah selesai december, macam mana?

  3. Tapi yg kakak hairan sampai hari ini kakak belum dpt lagi diary dan kalendar 2017
    Tak macam tahun-tahun lepas dah banyak bawah meja kakak bersusun.
    Nampak kan ekonomi kita merudum sebenarnya.

  4. 2017 mnghampiri…
    Plans? Aida ada few but lom really fikirkan nyer lg.
    Slowly 2016 akan tinggalkan kita…

Leave a Reply

Your email address will not be published.