Salam Jumaat Semua

Assalamualaikum
Sumber:google
Alhamdulillah…Bertemu jumaat lagi di Tahun baru ni.Sedar tak sedar dah masuk tahun baru..Tahun yang diharapkan memberi seribu kemanisan dalam kehidupan..Insha allah.
Segala suka dan duka di tahun 2014 akan ditutup rapat serapatnya,memberi ruang untuk tahun baru ini memulakan kehidupan yang baru.
Walaupun menyambut kedatangan tahun baru dengan keadaan yang masih tidak sihat lagi ni,aku gagahkan juga,supaya tidak terus lemah.Demam,batuk dan selsema masih lagi menjadi peneman utama setiap hari.Walaupun demam dah mula kebah,tapi batuk dan selsema masih menghantui.
Setiap hari berdoa moga terus diberikan kekuatan untuk bekerja,supaya tidak terus lesu dek berbadan dua.Memang diakui,sejak pregnant ni,MC dah selalu sangat.Dalam seminggu tu,rasanya 2 hari sahja bekerja.
Itu belum lagi setiap minggu ke klinik.Isnin minggu depan pun dah kena bertapa kat hospital pepagi buta.Moga Allah terus memberikan aku kekuatan demi anak anak dan suami.
Hari isnin nanti ,akan berjumpa dengan doktor Pakar di Hospital Sultanah Aminah.Nak membincangkan samada boleh atau tidak kandungan aku sampai cukup pada waktunya ataupun sebaliknya..Pelbagai perkara yang aku fikirkan…Harap Allah swt permudahkan urusan ku nanti..

14 Comments

  1. semoga kak ida sentiasa tabah menghadapi dugaan dari Allah… Salam jumaat 🙂

  2. good mornink and salam jumaat..
    semoga kita mendapat keberkatan dari-Nya..

  3. Assalammualaikum. Salam saiyidul ayyam. Smoga dprmudahkan sgala urusan akk, inshaALLAH 🙂

  4. kesiannya mak buyung
    saya dulu masa mengandung anak kedua mabuk teruk
    memang lama tak bekerja
    cuba ambil cuti tanpa gaji, saya buat gitu dulu
    anyway saya doakan semuanya selamat ye

  5. Semoga dipermudahkan segaanya di tahun 2015 ini ye Aida… aamiin.

  6. Alhamdulillah…semoga dipermudahkan urusan ida…^_^

  7. semoga tahun ini memberikan seribu kemanisan buat akak sekeluarga.. 😀

  8. assalamualaikum kak ida, suka berzikir.. dapat tenangkan hati yang gundah ni ~~~

Leave a Reply

Your email address will not be published.