Rezeki Nur Awfiyah Dapat Baju Baru

Assalamualaikum
Alhamdulillah..rezeki Nur awfiyah.
Semalam ceritanya..Aku balik semalam 6.45 petang.Balik terus ambil Nur awfiyah macam biasa.Cuma semalam aku lewat sikit balik.Ada kerja yang perlu di settlekan.
Masuk je,tengok ada bungkusan hadiah kat beg baju Nur Awfiyah.Terus kakak ipar cakap,ada jiran kat situ yang belikan Nur awfiyah..
Wah…untunglah Nur awfiyah..Untung juga ummi sebab tak payah dah beli baju jalan dia..Jimat sikit bulan ni..Tapi tak jugak.Ummi Nur awfiyah ni pantang nampak baju yang cantik dan comel..Harus nak grab satu..Satu pun jadilah kan.
Baju tu pulak memang sesuai sangat dengan Nur awfiyah..Di sebabkan Awfiyah nie Semangat, jadi terpaksalah cari baju yang lebih terbuka.Tak boleh la nak pakai yang cantik-cantik ala-ala princess…Mesti baju berlubang dan nampak ketiak tu.pfffft…Esok dah besar jangan terus pakai baju macam tu dah la nak..
Dapatlah dua helai baju…comel pulak tu.macam tau3 je awfiyah suka purple..hehehe
Thanls auntie sabariah…moga murah rezeki ye..amin

21 Comments

  1. mmg murah rezeki betullah, cantik2 pulak tu

  2. Ummi atau awfiyah yg suka purple?? Hihi

  3. Comel baju baru dia. 😀 hee

  4. Alhamdulillah..rezeki awfiyah rupanya..semoga dimurahkan rezeki lagi lepas ini…

    Regards,
    -Strider-

  5. Alhamdulillah untungnya..baik sungguh jiran

  6. Untungnyer fiya dpt bj baru..

  7. Untungnyer fiya dpt bj baru..

  8. Rezeki Nur Awfiyah..
    Murah rezeki yang memberi.. 😉

  9. untunglaa cik piyaa… untunglaaaaa…. (sambil gigit pipi cik piya)…

Leave a Reply

Your email address will not be published.