Review Produk : HER HYGIENE CLEANSER

Assalamualaikum
Hari nie aku nak ambil kesempatan untuk up satu entry tentang produk yang aku dapat dari Hishop.
Ramai wanita yang kadang kadang mempunyai masalah dengan Miss V nie..
Kekadang mereka tercari cari produk yang terbaik khusus untuk Miss V mereka nie..Kadang kala juga kita mempunyai masalah dengan ketiak dan kaki yang berbau …
Segala masalah di atas boleh di atasi dengan penggunaan HER HYGIENE CLEANSER nie.
Ianya sesuai untuk peringkat umur.Di formulakan dari tumbuh tumbuhan.Tanpa bahan kimia seperti SLS,SLES,Paraben dan bahan pengawet.Ia juga membunuh bakteria yang tidak baik.HER HYGIENE CLEANSER  boleh mengekalkan persekitaran dan pertumbuhan kuman yang baik dan mengihilangkan bau busuk serta meninggalkan haruman yang wangi dan menyegarkan selepas pembersihan pada Miss V dan juga Ketiak.
Apa yang aku suka tentang nie adalah ia melegakan kegatalan dan bersifat berangin/sejuk..memang puas hati memakainnya..Aku amat mengsyorkan pada wanita-wanita di sana untuk mencuba ini.
Untuk korang yang ingin mendapatkan produk nie.Boleh la klik  sini >HER HYGIENE CLEANSER
produk ini berharga RM 69.00 (200ml)
Promosi sekarang beli 2 percuma 1..

Bahan Semulajadi 
Deionised water,Lauryl Glucoside, Peg-150 Disterate,Sodium Myreth Sulfate,Cocoamidopropyl Betaine,Lactic Acid,Ppg-1 Trideceth-13,Diazolidiny Urea,Eucalyptus Oil, Aloe Vera Extract,Menthol CI 16035.

Sesuai untuk

  • Ketiak
  • Kaki
  • Belakang bahu
  • Miss V(lelaki/Perempuan)
Dan ia tidak sesuai untuk digunakan pada muka..
Cara menggunakannya
  • Basahkan Badan
  • Picitkan pencuci di tangan
  • Sapu di sekeliling Miss V
  • Bilas dengan Air
Mencuci semasa mandian









‘Like’ us on Facebook: https://www.facebook.com/hishopmy
Follow us on Twitter: http://www.twitter.com/hishop.my
Subscribe to HiShop for exclusive updates: http://www.hishop.my/subscribe

11 Comments

  1. menarik ^_^

  2. macam menarik je ni kak

  3. Jadi duta hishop ke? Macam mana ye?

  4. perkongsian yang menarik, nice sharing kak…

    Boleh jenguk mama di sini..

  5. feminine wash kan kak..mcm mahai..kikiki
    tp haslnya terbaik
    menabung sini-transitions

  6. menarik je..sbb pelbagai guna..nt nk tgk kt HiShop..:)

  7. boleh try yg ni 🙂

  8. kenit pernah guna satu brand suatu masa dulu, tapi tak ingat dah apa namanya hehe. Nice sharing dear (^_^)

  9. Macam bagus je.

Leave a Reply

Your email address will not be published.