Assalamualaikum blogger… Alhamdulillah….Hari nie adalah ramadhan yang ke-12 di bulan keberkatan nie…Insyallah..moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki,xlama lagi kita akak berhari raya.. Tahun nie merupakan tahun pertama bergelar isteri dan beraya bersama suami..Meninggalkan ibu dimlm raya,Padahal saat2 tu la yang paling di tunggu-tunggu setiap kali menjelangnya nak raye..Tapi tahun nieContinue Reading

Loading

Punca Jerawat & Kedudukan Jerawat | Ade bende skit nk share ngan korang la kan..Bagi yang mempunyai masalah jerawat mesti nak tau kan kenapa jerawat tu tumbuh da kenapa selalu tumbuh dibahagian2 tertentu..Jom kite Baca Artikel nie..Mula-mula bile terbaca pasal info nie,macam xpercaya jerk(ye ker??)ye…betullll… Ade la sekali saya xpernahContinue Reading

Loading

KHASIAT JAMBU BATU |   Jambu batu adalah buah yang paling berkhasiat bagi membekalkan vitamin dan mineral kepada tubuh manusia.Ia juga efektif menurunkan paras kolesterol dalam darah manusia dan amat bagus sekiranya dimakan setiap hari.Jambu batu tergolong dalam kumpulan makanan berfungsi yang banyak mendatangkan manfaat kepada kesihatan manusia.Bagaimanapun, pengambilan buahContinue Reading

Loading

Assalamualaikum Blogger…Jom layan.. Blog baru..mestilah nk cantik dan menarik kan?Dlm 2-3 minggu nie aku asyik sgt dok mencari template untuk blg aku nie..emmm..kire ok la nie..ade je yang x menjadik…tp aku kesah???aku tetap mencari..smpi pening kepala aku dibuatye dik blog nie..Tapi aku sukeeeeeeeeeee…ngeeeeeeeeeeee..(sape suruh) Husband aku dok sibuk ajak akuContinue Reading

Loading