Nestle Drumstick Most Adventerous Challenge

Assalamualaikum
Siapa yang suka makan aiskrim..angkat tangan..
Sesambil korang makan aiskrim Nestle drumstick,korang jugak boleh memenangi hadiah sehingga RM100,00 tau..
nestle drumstick
klik banner nie untuk info lebih lanjut
caranya..jom
Melalui mobile website
Melalui sms
Dan korang juga boleh memenangi hadiah mingguan
jom kita beli aiskrim Nestle Drumstick banyak2 ye

18 Comments

  1. wah, menarik contest ni …

  2. boleh torai nie..
    eksrim sodap,
    adiah pun sodap tu.

  3. aiza suka makan aiskrim.. tak kira jenama apa pun, asalkan halal.. hihi.. akak masuk contest ini ya? semoga berjaya ya..

  4. aaaa sedapnye
    baru je minggu lepas mkn aiskrim nestle
    gdluck utk akak

  5. ika pun suka makan ice cream, baru lepas makan ice cream nie haa tadi ahhahaa

  6. tak suka la…mcm undi nasib…tak suka undi2 ni

  7. salam aidil adha aida..moga ceria disamping keluarga ya..

Leave a Reply

Your email address will not be published.