Need Some Rest? Should I?

Assalamualaikum
Tetiba petang ni keluar pasal nak rehat bagai ni dah kenapa kan..But it’s true..Sometimes wee need some rest.Stop from thinking,dreaming and talking.Semua tu nak dengan secara tiba-tiba tanpa aku ketahui apa puncanya,
Kekadang tak tau kenapa perasaan tu datang..Mungkin sebab memikirkan sesuatu.Masalah tu akan sentiasa ada,walaupun kita tak dapat menanganinya dengan cepat,sebaliknya  kita memerlukan masa untuk merehatkan minda.Memberi ruang untuk kita berfikir.
sumber:google

12 Comments

  1. nak jugak rehat yang secukupnya..kalau nak rehat betul betul kena pergi bercuti kan ๐Ÿ™‚

  2. Jangan fikir terlalu banyak kak ida… rehatkanlah diri… tarik nafas…. lepas…. minum lemonade ! ๐Ÿ™‚

  3. yup, minda dan badan kita perlukan rehat. u have to ida

  4. kalau dapat pi tempat percutian kan best
    rest otak kita ๐Ÿ™‚

  5. Betul tu. Bagi ruang untuk diri sendri plak merehatkan diri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *