Mungkin Masih Bukan Rezeki Kami

Assalamualaikum
Sakit Pinggang,Period pain yang teruk dan period yang berpanjangan kebelakangan ini terjawab pagi tadi bila keluar ketulan kecil berwarna putih dan karung kecil.
sumber:google
Apakah Itu???
Termenung sekejap dalam bilik air sebelum aku sempat panggil En,husband untuk mengesahkan apa yang aku tengok tu..Bila diingat balik awal tahun ini,beginilah rupa waktu aku keguguran .Cuma kali ni lebih kecil dari yang lama,kalau yang lama tu besar sikit dari yang ini.Mungkin kehamilan ini baru je masuk beberapa minggu..Sedih????? Of course..Anak kedua kami..aku masukkan dalam plastik dan masuk dalam peti ais…Nak confirmkan sekali lagi dengan doktor..itu sahaja..Bila terpandangkan Nur awfiyah,hilang sekejap kesedihan itu..
Dan sekarang aku di tempat kerja???? Malas nak cuti sebab keadaan aku yang masih ok dan normal,boleh lagi ke tempat kerja..Alhamdulillah…Tak seperti yang pertama kali keguguran..
Mungkin bukan rezeki kami lagi untuk kali ini..Memang sebelum terjadinya peristiwa malam tadi,aku dah dapat rasa akan kehadiran orang baru bila munculnya tanda-tanda kehamilan..Tapi disebabkan Kedatangan Haid yang tak menentu,aku biarkan dulu untuk seketika.
Mungkin sebab itu Nur awfiyah selalu merengek dengan aku??wallahualam..
Tak sabar nak balik hari ni….Nak kepastian lagi…

37 Comments

  1. sabar ida. allah dah aturkan yang terbaik untuk ida.

  2. tak boleh nak cakap ape..moga akak tabah dan sabar..
    insya'allah ada rezeki lagi lepas ni..

  3. Sabar ye sis. Huhuhu

  4. Sabar ye kak … Ujian dari Nya

  5. banyakkan bersabar ya sis, In Sha Allah ada hikmah..:)

  6. Sabar kak ye… Mama doakan agar penantian itu akan berakhir dengan berita kegembiraan

  7. insyaallah ada juga rezeki tu nanti..banyakkan berdoa je okay..

  8. Sabar..sy pun mnhharap rezeki dr Allah..masi x d kurniakan zuriat… huhu

  9. Begitulah Allah nak uji hambaNya yg kuat dan sabar
    Kakak percaya satu hari Awfiyah pasti akan ada adik dari ibu yg menjaganya dgn penuh kasih sayang.

  10. bersabar ye.. InsyaAllah, Allah akan gantikan dengan sesuatu yang lagi baik Amiinnn.

  11. Banyakkan bersabar yer KSD…mungkin ada hikmah di sebalik kejadian itu…

    Regards,
    -Strider-

  12. Insyaallah…rezeki tu pasti ada.sy dl kerap dtg period gak.bl p scan doc ckp pegnen.mcm x caya

  13. moga awk terus tabah. moga rezeki akan ada xlama lg. insyaALLAH. terus bersabar dgn ujian ye :')

  14. Setiap yang berlaku ada hikmahnya… insyaAllah, ada rezeki tu nanti…

  15. Subhanallah, In Sha Allah rezeki lebih besar menanti utk awak. keep strong

  16. Sabarlah..insya-Allah, digandakan yg lebih baik. 🙂

  17. salam kenal.. jgn sedih2 ye sis.. bykkan bersabar, insyaAllah ada rezeki sis n suami..

  18. in sha Allah ada rezeki ida satu hari nanti..sabar ye..kuatkan semangat..atau mungkin ida kena berehat kat umah kot..

  19. InsyaAllah satu masa nnt Allah akan berikan zuriat ..Doa banyak2 moga segalanya dipermudahkan ,..

  20. Allah tahu yg terbaik buatmu… Teruskn usaha dan jgn putus berdoa…

  21. sayangnya.. tapi takpelah. ada rezeki yg lain utk awak dan suami. inshaaAllah… saya sedihla baca bab keguguran bab anak ni.. humm..

  22. Sabar hadapi dugaan ni kak. Allah pasti akan memberikan sesuatu yang lebih baik..InshaAllah..

  23. Sabarlah… segala yg berlaku pasti ada hikmahnya.. in shaa Allah…

Leave a Reply

Your email address will not be published.