Minum Tamare Untuk Kekal Bertenaga sepanjang Puasa

Minum Tamarë Untuk Kekal Bertenaga sepanjang Puasa | Satu lagi Produk Bumiputera yang berasaskan Kurma.

Produk yang diformulasi berasaskan kurma sebagai makanan tambahan semulajadi untuk seisi keluarga.Nak-nak bulan puasa ni kan, bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, yang sedang mengandung ataupun ibu-ibu yang cepa keletihan semasa bulan puasa.

Minum Tamarë Untuk Kekal Bertenaga sepanjang Puasa

Minuman ini sangat membantu ibu-ibu memberikan tenaga macam umi nilah.Cepat sangat rasa letih semasa bulan puasa.So, umi ambil dua jenis minuman ini sepanjang berpuasa.Umi tak risau kerana Jus minuman ni tiada tambahan gula dan bahan pengawet.

Ia juga boleh diminum dengan ais tau.Serius sedap.Jom lihat apakah kelebihan lain produk Tamare ni.

Terdapat dua produk Tamare ni yang akan umi bagitahu kelebihan yang terdapat di dalamnya ya..

TAMARE PREMIUM AJWA

Antara kelebihan yang terdapat di dalam Tamarë Premium Ajwa ini adalah:-

TAMARë Jus Kurma Ajwa unutk ibu hamil

– Memberi Tenaga segera

– Mengatasi masalah sembelit / pencernaan.

– Mengurangkan masalah anemia / darah rendah (HB)

– Menguatkan sistem imunisasi

– Merangsang hormon penghasilan susu badan

– Diperkaya dengan zat besi & Vitamin B Kompleks untuk ibu hamil

– Membantu dalam proses bersalin (kekuatan)

Kebaikan BAYI dalam perut

– Menguatkan sistem imunisasi badan

– Menguatkan tulang dan gigi

– Mengurangkan risiko sakit kuning (jaundice)

– Membantu tumbesaran bayi.

– Mengurangkan risiko bayi lahir pramatang

Cara minum

1 cup sebelum sarapan pagi. 1 cup sebelum makan malam Setiap Hari

JUS KURMA TAMARE

Jus kurma TAMARë utk dewasa.

Memberi tenaga

Mengurangkan masalah gastrik

Membantu sistem pengcernaan

Melegakan Sembelit

Menjaga jantung

menstabilkan darah merah

Menguatkan sistem imunisasi badan.

cara minum

2 cup sehari sebelum sarapan @ sebelum makan malam. Tak perlu dibancuh. Terus minum saja Mahu lagi sedap dan segar, simpan dalam peti sejuk.

 

 

Untuk korang yang nak mendapatkan Produk TAMARë ni boleh dapatkan di page mereka di bawah ni

website : https://www.tamargardentraders.com/
 
FB: https://www.facebook.com/mytamargarden/
 
FB : https://m.facebook.com/AuniBeautyHealth/
 
Ig :  https://instagram.com/tamare_hq/

 

By siti Rohaida

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

4 thoughts on “Minum Tamarë Untuk Kekal Bertenaga sepanjang Puasa”
  1. Tak masak ke ek..ko dah minum? Haritu ada kawan aku rekemen nak bagi ni..tapi aku tak jawab lagi, takut tak boleh nak nelan hahahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *