Menu Of The Day | Udang Galah

Assalamualaikum
Hai korang???selamat tengahari..selamat berhujung minggu.Apa aktiviti korang hari ni.aku kat kampung,semalam buat birthday anak dara sorang tu.Lepas tu lepak-lepak je kat kampung.Adik-adik pun ada balik.So seronok sikit kan bila berkumpul adik beradik.
Paling best bila kumpul adik beradik ni,selain dapat berbual bersama,adalah masak bersama-sama.Memandangkan adik dari pahang bawak udang galah dari sana,so menu kami semalam adalah udang galah.
Nilah menu kami,udang masak sambal,udang masak ciliapi.Tapi tak berapilah sebab nak bagi anak-anak makan.
Kalau dapat makan ramai-ramai  paling seronok.ini adalah menu throwback semalam tau..ok

14 Comments

  1. Sedap ni kak! kalau berapi lagi bertambah sedap hehe.
    tapi yela kan budak2 tak elok sgt makan pedas.

  2. tulah syed,kalau ikutkan nak biar berapi,tapi nak buat macam mana,…kesian kat budak-budak

Leave a Reply

Your email address will not be published.