RANDOM

Mencari Homestay Di Johor Bahru

Assalamualaikum
Kepada yang mencari Homestay Murah di Johor Bahru,Kini boleh lah mendapatkan Penginapan yang murah dan berbaloi mengikut bajet anda.Ditambah lagi dengan tempat yang sangat strategik di Johor bahru dengan kawasan-kawasan pelancongan yang terdekat.

Homestay yang terletak di JP Perdana ini adalah sebuah rumah teres setingkat yang mempunyai 
  • 3 Bilik Tidur
  • 2 bilik air
  • Ruang tamu
  • Ruang Dapur yang selesa
  • Ruang makan
  • Ruang letak kereta yang boleh memuatkan 3 buah kereta.
Bilik Tidur 
homestay murah
  • Bilik Utama dengan katil saiz Queen
  • 1 katil Single berserta katil pull out
  • 1 katil Single 
  • Semua bilik dilengkapi dengan Kipas Syiling

Ruang Tamu
homestay berdekatan legoland

homestay murah di johor bahru
  • Ruang Tamu  beraircond yang luas dilengkapi dengan TV 29 Inci dan Sofa sesuai untuk berehat seisi keluarga.

Ruang Makan Dan Dapur

  • Ruang makan dengan meja 6 kerusi

  • Ruang dapur kering dan basah
  • Ruang dapur juga dilengkapi dengan Kabinet,pinggan mangkuk,Peti ais ,pembakar roti periuk nasi ,pemanas air dan alatan memasak.

Bilik Air
Kemudahan lain yang ada di Homestay JP Perdana nie
  • Astro
  • Air minuman percuma
  • Sejadah
  • KainTelekung
  • Ruang Santai Di luar
  • Tv 29 Inci
  • Seterika dan Papan penggosok
  • Ruang tamu beraircond
Homestay Tawakkal di JP Perdana ini mempunyai tempat yang strategik dengan tempat-tempat perlancongan di Johor Bahru Antaranya ialah :-
  • Legoland / Hello Kitty Town / Puteri Harbour Family Park
  • Aeon Jusco Bukit Indah
  • Pulai Spring Country Club
  • Kolej Tun Razak
  • Johor Premium Outlets
  • Hospital Sultan Ismail
  • Kolej Sunway
  • Country Garden – Danga Bay
  • Larkin Central Johor Bahru
  • Senai Airport
  • Taman Teman Air Austin Heights(dijangkakan akan dibuka hujung tahun ini)
  • Berdekatan dengan EDL highway to Singapore
  • Zon bebas Cukai
  • Berdekatan dengan Kota Iskandar
Bagaimana pula dengan harga ditawarkan oleh Homestay JP Perdana nie?
Harga Untuk Homestay JP Perdana :-
  • 1 malam rm250
  • Harga boleh nego jika menginap lebih dari dua malam
  • Promosi Terhad ada  Freegift  untuk yang menginap lebih dari 2 malam ke atas.
Jika berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang Homestay JP Perdana ni boleh hubungi :-
Andi Fauzi
Pengurus Pemasaran
Hp: 017-779 7900 (sms/whatsapp)
Email: amfay77@yahoo.com

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(16) Comments

  1. ain diyana says:

    duly noted on that.
    thanks kak ๐Ÿ˜€

  2. menarik ni SRY, selesa dan kemudahan yang menarik
    ada perancangan ke sana juga, tapi tak tahu bila
    terima kasih tuk perkongsia ni ye

  3. wowww sangat cantik ni kak ida…

  4. nice! thanks sharing sis! memang mudah nak bercuti dengan keluarga kalau ada homestay gini

  5. info yg berguna…kawan2 yg nak turun JB..roger saya leh kita jumpa kan..

  6. Bagus info ni.. mudah kpd sesiapa yg ada urusan di JB & memerlukan. Thanks sharing Aida. ๐Ÿ™‚

  7. Namanya pun JBkan KD…. haruslah harga dia pun standard Singapore….kalau kat Tronoh pekan kecik tu RM180 pun dapat lagi……yelah banding Tronoh tu apalah yg bestnya

  8. selesa…kat area mana ek?…senai ke ek?…

  9. cantik dan kemas..sesuailah untuk family stay kalau bercuti di Johor ni.

  10. okla 250 cukup 1family..puas!!

  11. Set nie….simpan elok2 info nie..mana tau ada bawa family melancong

  12. Kalau kat johor mmg xperlu homestay dh…sbb mmg de umah sndiri… Nice sharing kak… Mmbntu buat mereka yg nk mlncong ..

  13. Terima kasih atas info…kalau ade kawan nak nanti sy bagi tahu

  14. Lieya Von Jay says:

    menarik.. kalo pergi JB leh la tggal kt sini. thnks for the info kak ^_6

  15. Info yang berguna nie..

  16. Agak-agak tak dapat tidur aje rumah kakak kalau ke JB tu hihi…
    Tak pun pergi rumah Eda pun apa salahnya kan…

    Kita ni bilalah nak jumpa?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *