Masih di kampung

Assalamualaikum
Dah nak balik ke pasir gudang..memang malas betul nak balik sana..maklum la, bila da berkampung duantiga hari kat sini, macam rasa dah  nak duduk sini je,.
Bila dah kat kampung ni, macam macam aktivit yang boleh dibuat.antaranya aktivit mengeluarkan peluh dan menguruskan badan.. No need to workout.
Caranya senang je, just sapu sampah sekitar kawasan rumah dan belakang rumah..
Masa kecik2 dulu puas da kena rotan dengan mak, sebab taknak sapu sampah kat kular rumah..
Fuhh…best oo masa kecik2 dulu..budak budak zaman sekarang mana ..asuik main handphone jelah…

Dah siap siap nak balik dah ni.tunggu anak dara sorang ni je bangun tido..
Esok dah mula kerja…
Amacam..bersih tak belakang rumah aku ni..hehehe..saj nak berlagak..ececeh..bukan aku sorang je yang buat…ramai lagi..nampak tak anakmsedara aku sorang tu..dia pun tolong juga..tolong menyibuk..

14 Comments

  1. Best kalau kat kpg 😉

  2. Best kat kampung.. dulu kecik2 macam2 boleh buat.. main macam2.. happy2 jer rasa..

  3. Seronoknyerr kat kampung ..Bila tgk gambar Aida ni teringat zaman kecik kat kampung

  4. seronok tengok…. lapang aje… sekali sekala lepak kampung…. dapat makanan kampung pulak… aduhaiiii….. (asyik tunggu gambar makan je) wakkakakaa….. rindu kak ida !

  5. bestnya kak ada kampung…

  6. eda tag akak

  7. Tempat jatuh lagi dikenang…inikan pula kampung sendiri…
    Memang, kalau sesekali balik kampung, rasa mcm nak tinggal terus je kat kampung…nikmat sungguh!

  8. best sebenarnya dok kampung kan kak.. lagi2 time pagi.. angin & cuaca pagi kampung yg fresh..

  9. Amboi cuti panjang nampak.
    Luas tanah di belakang tu tanam ajelah pokok-pokok
    Puas ni kalau nak bercucuk-tanam

  10. memang bersih sangat tu ida..luas kawasan belakang umah leh tanam macam2

  11. Tiada tempat yg lebih menyeronokkan dari kampung halaman… 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *