luncheon

Makan tengahari yang simple

Assalamualaikum
Hai korang???petang baru nak update.Banyak keje sikit hari ni plus area pasir gudang kehabisan air..what???
Tapi itulah kenyataannya.memang takde air sejak semalam lagi.Sampai kering kontang..Call SAJ katanya ada masalah diempangan..so terpaksa redha dengan ketentuannya..ahakss.
Tapi makan mesti kena makan kan.Officemate ajak makan yang ringan-ringan je hari ni.Fikir punya fikir,kami makan rojak campur dan cendol
Rojak tu makan untuk dua orang.tu pun tak habis.
Bukan kata rojak,cendol pun aku tak dapat habiskan..Perut dah penuh gaknya.Pastu mulalah petang lapar balik.Tapi sehingga ke saat ini,aku masih kenyang..hehehe

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(13) Comments

  1. Sodap cendol tu.. Panas2 ni syok jugak pekena cendol..

  2. assalamualaikum eda…wah ! sedapnya engok rojak n cemdol tu…opssss mama puasa…
    ** Mama Maszull

  3. Sedapnya kak kalau dapat minum cendol tengah-tengah panas macamni hehehe.

  4. saya kalau dah isi perut, memang tak makan la jawabnya sampai petang, sayang beli makanan tapi tak habis..hehe
    JanjiKita

  5. simple sangat..sampai meleleh air liur makcik..

    – Blog Hernee Nazir-

  6. tulah lya..sebab tu cari cendol tengahari tu..

  7. alahai mama..nanti cari untuk buka puasa eh

  8. kan..tu yang akak cari cendol tu

  9. kan syed..sejuk je kena kat tekak

  10. patutla slim kan mar..hehe

  11. eh..lap cepat2…

  12. mereceikk hawauu org melakau cakap. aduhh sedapnya

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

  13. mau tak merecik hawaunya…panas kau!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *