Lesen dah mati?

Assalamualaikum
Hai korang???..alahai..tulah..sepatutnya setiapkali birthday,setiap kali tu kena ingat lesen dah mati.Tapi tulah,bila ingat lupa balik.Banyak makan semut gaknya.Apa boleh buatkan.
percaya tak sehingga ke hari ini,aku belum renew Lesen aku.
Nasin baiklah tempat kerja dengan rumah tak jauh mana.Tapi risau jugaklah kan,kotlah apa-apa berlaku.haisshhh.mohon dijauhkan lah ye.
Holah..suruh en.husband yang tolong pi renew kan.Kalau suruh aku memang tak tau bila akan renew.hehehe

7 Comments

  1. Lesen fae soon mansuh huhuhu

  2. kengkadang memang boleh lupa sebabnya besday sendiri pown terlupa..

  3. ingt birthday msti ingt lesen mati, ari tu pun sama, nasib en.somi yg tolong remind kalu tak jawb sendiri dgn pak polisi hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published.