Laksa penang menu hari minggu

Assalamualaikum
Mablesss..hihi… dari minggu lepas macam teringin nak makan laksa penang..Aku bernasib baik sebab kalau nak makan apa apa kakak ipar sedia buatkan..
Sediakanlah sahaja bahannya..confirm dia buatkan.Disebabkan hari ni hari miggu bagi kami kami yang tertentu ni, maka planning lah aku dengan kakak ipar buat Laksa Penang.
En.husband hari ni kerja..so xde apa nak buat…lepak rumah abang aku..kalau nak tau rumah kami satu taman je.Jalan kaki je nak gi rumah dia..
Taklah bosan..
Apa menu korang hari ni.

18 Comments

  1. mama tak makan laksa kak, errmm…. tengok sedap, tapi… itulah masalahnya, tak makan.

  2. sedap plk tgk hee

  3. sedapnya..:) tetiba lapar huhu

  4. Feberet laksa nih! Telan air lioq sey! ๐Ÿ™‚

  5. Wah bestnya..kita memang suka makan laksa penang…

  6. Salam Dear… lama jaa tak BW.. mohon maaf, sibuk ya amat wehh… mohon keampunan ok… hiks!

    BTW, jaa ni hantuuu laksa penang tau… terliurr pulak tgk… hahaa… untung la ada kakak ipar yg sudi buatkan… tu untungnya bila dok satu taman kan…

  7. dapnya…tliuq tengok…

    sobbbbssss….kami xleh mkn laksa lg…huk3

  8. wah sedap tu, teringin nk makan laksa plak..emm

  9. Sedapnya laksa penang.Fiza pulak balik kampung abah buatkan mee bandung johor yang special ๐Ÿ™‚

  10. tiada laksa selain laksa penang yang boleh menambat hati ini hehe. Slurrppp!

  11. laksa buat sendiri mmg tak sm dengan yg org jual kan.. mmg npk sedap sgt..

  12. laksa!! kegemaran yana .. nk buat leceh ckit kot. tapi klu dpt mkn laju jerk habis

  13. pernah makan, memang sedap!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.