Kerinduan Tidak terhingga!!

Assalamualaikum
Selamat pagi..Hari pertama bekerja setelah hampir dua bulan tidak bekerja..Memang liat jugak la nak bersiap ke kerja.Apatah lagi nak tinggalkan Nur Awfiyah.Dua tiga kali jugak keluar masuk tengok dia sebelum ke kerja.
google
Lain rasanya bila dah hari-hari bersama dengan dia.baru pukul 9 dah rasa macam setengah hari teringatkan dia.Umie kerja untuk Nur Awfiyah jugak.Malam tadi dia meragam,mungkin kepenatan sebab semalam baru balik dari Melaka.
Entry autopublish aku dah buat untuk minggu lepas.Hari sabtu lepas,aku dah balik kampung kota Tinggi.Hari Khamis dah bergerak ke Melaka sebab ada kematian sampailah hari Ahad.
Takde kesempatan untuk aku blogwalking dan juga update entry walaupun aku tau ranking semakin teruk..emmm…tu dah tak ambil kira dah..Tunggu masa dan ketika lain la untuk naikkan semula.
Tetiba rindu dengan Awfiyah..

16 Comments

  1. sabar ye sis..
    sama la kita.. rindu kat anak always.. tengah keje pun blh fikir psl anak kan.. 🙂

  2. sabar yer..makin rindu tu yg makin kuat nak kerja.

  3. sabar ye kak..sesambil kerja sesekali tengok gambar fiyah untuk hilangkan rindu 🙂

  4. Selamat bekerja kak… Mmg hari2 rindu… Nnt dh pndai senyum, sembang dan aneka ragam, lagi bertmbh rindu…

  5. Jauh dimata dekat dihati ?

    Pstt saya melaka kt cheng.. kampung suami..

  6. Itulah lumrah kehidupan namun harus diharungi juga.. Sabarlah… Bersyukurlah kerana anda dapat mengecapinya…

  7. memang akan teringatkan anak je..tp tula..kita kerja pon untuk anak kan..in sha Allah..semuanya baik2 je..

  8. tak kira anak masih kecil atau dah besar, sebagai ibu kita pasti ada rasa rindu mereka kan kak. Anim pun dok teringat kat bebudak tu. Beginilah bila dah jadi mak-mak hehehe. Sikit je lagi nak balik kak :))

Leave a Reply

Your email address will not be published.