Kerana Makan Mata Binasa

Assalamualaikum
ihsan google
kerana ini
aku
ihsan google
jadi 
aku 
macam
perlukan nie
ihsan google jugak

Loading

25 Comments

  1. Lemak dan menyeranglah tu Eda..

  2. HEHEHEHE ngantuk lepas pekena nasi lemak.. memang perlukan kopi utk segar balik.. ๐Ÿ™‚

  3. hahahaha setuju sgt !

  4. haha, dah mengantok mmg cari kopi takpun menyanyi kasi kuat, hilang ngantok.

  5. ikutkan hati nak layan je mata nie..

  6. dah banyak yang serang nie kak…hehehe

  7. dah kena nes tadi..cerah kejap biji mata

  8. kreatif ke…hehehehe…thanks..

  9. sy pun setuju…

  10. bukak lagu dah ckup kuat..nyanyi kuat2 tak boleh la…

  11. Bukan setakat mengantuk…lemak2 dibadan pun bertambah…huhu
    Jom exercise!! Lompat katak keliling office…hehe

  12. Kesian nasi lemak tu…he..he

  13. sama kita nasi lemak juga tadi^^

  14. terbaiklah kak.. makan nasi lemak mesti nagntuk punya.. tapi aiza kalau minum kopi lagi bertambah mengantuk, pelik betul aiza ni..

  15. memang kalo makan nasi lemak ngantuk yang amat….kalo saya ngantuk kena jalan-jalan lepas tu basuh muka tak leh minum kopi satgi pening…

  16. hahaha ade2 je kak aida ni (^_^). Memang gitulah kekdahnya pun tiap kali makan nasi lemak. Layankan aje la kak (^_^)

  17. hahaaa ๐Ÿ˜€
    memang makan nasi lemak rse mengantuk punn..
    dapat nescafe/kopi memnag sugar bugar mata jawabnya ๐Ÿ˜€

  18. Sy klu pekena kopi pun kekadang ttp mengantuk juga.. ๐Ÿ˜€

  19. hehehehehehe…

  20. Assalamualaikum kak ida, haii nasi lemak. memang buat orang mengantuk ๐Ÿ™‚

  21. mkn lagi nasi berlemak..mula la naik lemak..haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *