Keadaan banjir Di Kota Tinggi Johor Semalam

Assalamualaikum
Teringat sekitar tahun 2007(kalau tak silap)Banjir teruk yang berlaku di Kota Tinggi johor yang menenggelamkan seluruh bandar kota tinggi..Tragedi yang sungguh menyayat hati bagi warga kota tinggi pada saat itu..

Harapan aku kali ini,banjir tidaklah seteruk tahun yang 2007.Kawan aku ada postkan gambar keadaan banjir di kota Tinggi semalam.cuma tak sempat nak up entry je.

harap hari nie keadaan akan kembali seperti biasa..Sebab hari nie aku nak balik kota Tinggi..Insyallah..aku nak tinjau keadaan di bandar kota.

21 Comments

  1. semoga perjalanan akak dipermudahkan, ika doakan keadaan beransur pulih…semoga banjir tidak teruk…

  2. Mudah2an dipermudahkan sepanjang perjalanan..ehem ehem…awak menang kimono kardigan tu tau..he he… nanti email nama, alamat dan no hp ye 🙂

  3. ishh..dasyatnyer..mudah2an smua slamt..

  4. Semoga semuanya ok dan baik2 saja. mendoakan musibah banjir tidak bertambah buruk..

  5. Banjir termenung yang berlaku tu tahun 2006 hujung tahun sampai lah awal tahun 2007 hehe

  6. Salam hujung minggu Aida..semoga semuanya selamat…

  7. semoga keadaan kembali pulih. Maaf ye kak, sehari dua ni keni tlambat BW sebab serabut sikit ngan masalah.

  8. Semoga semua mangsa banjir ini tabah menhadapinya. Bagi yang ingin menderma boleh salurkan sumbangan anda ke yayasan salam Malaysia untuk mangsa banjir di Pahang. setakat ini yang saya tahu.

  9. Assalammualaikum…kisahsidairy,

    rupanyer orang kota tinggi yer.. hehehe..

    mselim3

    pls: selalu balik kota tinggi..

  10. siang tadi panas,sekarang hujan lagi.nasib baik tak lebat sis..

  11. Kalau tak salah banjir yang 2007 tu, saya dan penuntut UPM ada pergi buat gotong royong di beberapa tempat di sana.

  12. masih belum surut lagi ye kat sana..mudah² air cepat surut..now dah tak hujan da

  13. Moga keadaan di tmpt yg bnjir ni dapat pulih dgn cepat..in shaa Allah

  14. take care akak 🙂

  15. eringat peristiwa tolong mngsa banjir di Kota Tinggi masa bljr di Johor dulu.. mmg teruk masa tu K>tinggi dilnda bnjir…

Leave a Reply

Your email address will not be published.