Jangan bersedih

Assalamualaikum
Salam pagi selasa.sedikit terkilan dengan kata kata seseorang semalam.Tapi aku tetap yakin satu hari nanti dia menghargai.
Kesedihan tu memang menyakitkan.Tiada lagi manusia yang tidak pernah hidup tanpa kesedihan.
Bila dalam keadaan sedih, kita seringkali lupa untuk meminta kepadanya agar diberikan ketabahan dalm menghadapi ujian yang Allah swt berikan kepada kita.
Hidup mesti diteruskan…, berdoa agar diri ini sentiasa kuat untuk menghadapi nya.
Petikan ini diambil dari facebook

13 Comments

  1. waduh2..emang nya siapa bikin syg saya ni hot2..nk kena chilli peppers mulutnya 2

  2. sabar ye sis,:)

  3. sabar kak.. mulut manusia memang begitu..

  4. nape ni kak?? de problem ke??
    sabar yer kak..sesekali memang kita akan diduga..

  5. kita tak dapat lari dari melukakan dan dilukai orang lain. Apa yang kita mampu buat adalah yakin dengan doa dan hanya Allah bisa mengubati luka ini. Semoga kak aida tabah menghadapi ujian di hari2 mendatang.

    smile cikit 🙂

  6. semoga tetap tabah dan sabar menghadapi liku hidup…lain orang lain cara dan gayanya…insya Allah, ramai sahabat yang menyokong di sini…^_^

  7. sabar kak eda, memang ada spesies yang macam ni suka2 nak memfitnah orang…siapa dia tu kak? meh sini farah fire…

  8. anggap jer la Allah uji sbb DIA sayang kita … tabah yer …

  9. setuju sgt2.. tp sekuat mana pun pasti terasa sedihnya juga kan..

Leave a Reply

Your email address will not be published.