How Many Kids You have?

15 Comments

  1. Kalau ikut semua tu tak ada yg tak nak dikomen. Manusia biasalah Eda semuanya mesti akan diperkatakan juga.. Betapa kita tak sempurna..
    Sebaiknya bersyukurlah apa yg ada..

  2. biasalertu. akak anak dua2 girl memang ada gak duk kata tak nak boy ker.. akak jawab nanti dapat menantu lelaki sudahler…

  3. tulah kan,.manusia tak pernah puas..ada je tak kena di mata mereka..ramai ke sikit tu rezeki..syukurlah

  4. biasalah manusia tak pernah sunyi dengan soalan kan..apapun semua tu rezeki dari Allah

  5. suka sangat orang pertikaikan rezeki orang lain. dah dapat itu, diorang mengata gini pulak. ada2 je tak kena bagi pandangan mata orang lain

  6. anak yumida bakal keluar julai nanti. aaa excited. moga ada rezeki lg utk pregnant anak seterusnya. teruja nak ada anak sendiri

  7. anakkan rezeki drp Allah. tidak kisah berapa ramai lelaki ke perempuan. hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.