nur naura parenting blogger

Happy First Monthsary Naura

Assalamualaikum
Alhamdulillah..Hari ni genaplah anakanda Nur Naura Auni sebulan.Rasa sekejap je kan..Tadi Naura ke klinik untuk mendapatkan rawatan bulan pertamanya.Alhamdulillah..berat bertambah.Masa lahir hanya 3.6 kg sahaja….sahaja?????? krik..krik..
Tadi timbang dah naik ke 4kg…tu baru sebulan.Masa kakak dia Nur awfiyah belym sampai ke tahap tu.
Seperti kakak,adik pun akan dapat catatan di blog umi setiap bulan..Disinilah umi abadikan cerita anak anak umi semasa kecil.Mana tahukan,bila da besar salah seorang akan menyambung legasi kisahsidairydotcom ni…insyallah.
Lama betul umi tinggalkan blog ni.Domain nak expired pun belum sempat nk renew.Apatah lagi nak blogwalking kan..Insyallah..nanti ada masa akan buat aktiviti berblogging seperti biasa


About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(15) Comments

  1. Alhamdulillah.. Semangat…

  2. Comeynya bby….cute

    Jemput singgah blog sy VITAMIN WAJIB MASA TRAVEL

  3. husna zahidi says:

    alhamdulillah.. happy first monthsary naura..:)

  4. Semangat.. Happy first monthsary naura..

  5. Noriza Abdul Rahman says:

    Alhamdulillah dah semakin semangat nampaknya baby tu

  6. alhamdulillah..dah besar dia ye..
    itu juga tandanya akan naik kerja tak lama lagi..

  7. cepat masa berlalu kan dah sebulan.. happy 1stmonthsary Naura

  8. 3.6kg sahaja kan hikhik…semoga terus membesar dengan sihat

  9. salams siti, comelnya …kejapnya dah sebulan:)

  10. wah da sebulan si comel.
    selamat berpantang ekk…
    lepas abis pantang nanti boleh la kembali aktif blogging 🙂 and bw 🙂

  11. atotototot baby =) membesar dengan sihat ya

  12. comelnya..semangat tu 4kg….hehehe

  13. naura 🙂
    moga membesar dgn sihat…

  14. Lieya Von Jay says:

    kak ida.. ya Allah lama nya xsinggah kak Ida dh beranak pun .. 🙂

  15. Alo comei..bambam…3.6kg tu besar lah kak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *