July 6, 2020

Dapat Hadiah Dari Blogger Farah Waheeda

Assalamualaikum
Alhamdulillah..Dapat lagi koleksi hadiah dari Blogger..
Sebenarnya hadiah nie dah lama sampai..Rasanya dah 2 minggu..Tetapi disebabkan aku guna alamat company,so hari nie baru ambil.
Ada Fridge Magnet Guitar dan pencil tu..
Haishh…Bila tengok hadiah nie,teringat pulak hadiah yang belum sempat aku poskan..Bila nak pos tak taulah,..Kesian mereka menunggu..huhu…Memang dekat sebulan dah terabai..Tinggal nak beli setem je tu..
Thanks Farah dengan hadiah nie..boleh akak kumpul buat koleksi kat peti ais tu..
Jom korang terjah blog Farah
♥ Blog Mrs. Secretary ♥
Sorry Farah..akak ambil header nie tanpa pengetahuan..
Korang klik Header nie untuk ke blog Farah ye
Masih berhutang blogwalking kat blog2 rakan-rakan blogger..
Busy weh!!! petang nie nak bawa Nur Awfiyah Berkhatan pulak…

siti Rohaida

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

View all posts by siti Rohaida →

18 thoughts on “Dapat Hadiah Dari Blogger Farah Waheeda

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *