Dapat Hadiah Dari Blogger Farah Waheeda

Assalamualaikum
Alhamdulillah..Dapat lagi koleksi hadiah dari Blogger..
Sebenarnya hadiah nie dah lama sampai..Rasanya dah 2 minggu..Tetapi disebabkan aku guna alamat company,so hari nie baru ambil.
Ada Fridge Magnet Guitar dan pencil tu..
Haishh…Bila tengok hadiah nie,teringat pulak hadiah yang belum sempat aku poskan..Bila nak pos tak taulah,..Kesian mereka menunggu..huhu…Memang dekat sebulan dah terabai..Tinggal nak beli setem je tu..
Thanks Farah dengan hadiah nie..boleh akak kumpul buat koleksi kat peti ais tu..
Jom korang terjah blog Farah
♥ Blog Mrs. Secretary ♥
Sorry Farah..akak ambil header nie tanpa pengetahuan..
Korang klik Header nie untuk ke blog Farah ye
Masih berhutang blogwalking kat blog2 rakan-rakan blogger..
Busy weh!!! petang nie nak bawa Nur Awfiyah Berkhatan pulak…

18 Comments

  1. bertambah koleksi akak ya

  2. syukur rezeki..
    bertambah koleksi..:)

  3. assalamualaikum eda…bestnya dpt hadiah dr teman blogger..:)

  4. tambah koleksi ye,, suka nya la dapat hadiah dari orang kita kenal dalam alam maya ni kan,, 😀

  5. cantik..tahniah ya & salam hujung minggu..

  6. tahniah sis..

  7. Sy rasa, sy pun ada dpt hdiah yng sma.. Tp sbb x blik umh mak lg, jd x tgk lg hdiahnya.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.