Dah pun bergerak ke Destinasi

Assalamualaikum
Dahpun bergerak dari tempat aku Di Kota Tinggi..Sekarang ni berehat sebentar di RNR Machap.
Harap perjalanan tiada masalah.Sedikit mabuk sebab dah lama jugak aku tak duduk dalam bus dalam perjalanan yang jauh ni.
Masa minum air di hemtian RNR tadi sempat jugak berselfie dengan family,, hahah…takde selfie sensorang pun…
Layan sedikit gambar kami kami ni..

20 Comments

  1. Salam Isnin. Semoag selamat sampai ke destinasi. Enjoy your holiday..

  2. semoga selamat sampai ๐Ÿ™‚

  3. happy holiday~! ๐Ÿ˜€

  4. moga selamat pergi & balik yer… seronok tu !

  5. Assalamualaikum kak eda. semoga selamat dalam perjalanan itu.. selamat pagi, singgah sambil menabung sini ~~~

  6. moga selamat sampai ke destinasi
    selamat berholiday

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *