Showing 3 Result(s)
kisahsidairy.com lifestyle blogger RANDOM

Menghadiri undangan perkahwinan

Assalamualaikum Kepenatan kerana menghadiri undangan perkahwinan rakan husband.Walaupun hari ni bekerja ,sempat lagi memenuhi undangannya. Nasib baik kerja separuh hari ,hari ni.Jadi sempatlah ke sana.Itupun yang berdekatan sahaja lah.Kalau yang jauh mungkin tak dapat nak memenuhi undangan tu melainkan saudara mara terdekat Sempatlah kami ber wefie sementara babah drive kereta.Lepas balik dari undangan,memang tak ke mana sebab keadaan panas yang amat sangat tu.Risau pulak si kecil ni demam lagi. Rindu …

INFO RANDOM Semasa

Pernikahan Che Ta dan Zain Saidin 11.12.13

Assalamualaikum Aku pasti peminat peminat Che Ta atau Zain Saidin menunggu saat-saat ini untuk melihat pasangan ini bernikah..Terdengar tadi Di HotFm,Ramai yang mendoakan dan menujukan lagu khas buat Pasangan ini.. waauuuu…kau HADO!!! heheh Perkahwinan yang dikatakan mencecah 1.21 Juta ini pastinya dinantikan oleh orang ramai dan juga aku nie..Nak tengok la bagaimana gahnya pernikahan dan persandingan mereka yang mendapat tajaan berjuta ringgit tu…Kalau orang biasa takdenya orang nak Taja kau …

RANDOM

undangan perkahwinan di minggu cuti sekolah

Assalamualaikum Hari nie sebenarnya menerima 3-4 kenduri kahwin.Tapi tak dapat memenuhi semua undangan tu kerana tempat yang terlalu jauh..jauh la jugak walapun masih dalam kawasan johor. Terpaksa memilih undangan perkahwinan officemate la dulu..rugi xdtg..yelah kawan satu office ka.Of course la nk tengok dia bersanding.Dalam pukul 1.15 keluar dari rumah..Keluar rumah pun dah lambat sebab hujan. Tunggu “the rest of mentrade people”..sangat lambat.nasib baik ade jumpa sorang.. Bila tengok orang kahwin, …