Apa Itu Gerd dan 7 Gejala Yang Dihidapi Pesakit

Apa Itu Gerd dan 7 Gejala Yang Dihidapi Pesakit | Nampak macam biasa penyakit ni tetapi ia boleh menimbulkan ketidakselesaan kepada pesakit. Sebelum tu meh umi kongsikan apa itu gerd jika korang tidak mengetahui akan penyakit ini.Mana tau kan punca sakit yang ada pada korang antara 7 gejala Gerd diContinue Reading

Akibat Stress Punca Rambut Gugur Dan Botak

Akibat Stress Punca Rambut Gugur Dan Botak.Itu salah satu punca yang kita dapat bila kita stress.Stress boleh jadi punca kepada banyak masalah pada tubuh badan kita. Terdapat kaitna yang mungkin agak jelas di antara masalah psikologi dengan masalah fisiologi dan ia akan mengakitbatkan perubahan drastik pada tubuh badan. Umi mengalamiContinue Reading

Cara Hilangkan Ketumbit Mata Guna Cili.Nampak macam menakutkan guna cili nak letak kat mata kan? Tapi itu petua yang paling mudah dan berkesan pada umi. Masa mula-mula keluar benjolan kecil dibawah alis mata tu umi dah rasa sangat tak selesa.Ingatkan kena gigit semut ke ape kan? Tapi dari sehari keContinue Reading

Cara Mengekalkan Kesihatan Usus

Cara Mengekalkan Kesihatan Usus Ini Perlu Kita Ketahui | Jika usus kita sihat, maka kesihatan di dalam badan kita akan kekal sihat.Sebab tu kesihatan usus perlu dititikberatkan. ususu tidak memerlukan dorongan atau impuls otak untuk melakukan proses penghadaman kerana ia tidak memerlukannya.Usus bertindak dengan caranya dan otaknya yang tersendiri.Tidak terdapatContinue Reading

Jenis Pokok Keladi dan Cara Penjagaannya

Jenis pokok Keladi dan Cara Penjagaannya yang perlu korang tahu.Pokok keladi viral sejak PKP bermula dan semakin ramai yang suka menanam pokok keladi ni Bila dilihat, pokok keladi ni semakin menjadi-menjadi tanamannya lagi-lagi warna unik yang terdapat pada keladi tersebut. Umi pun termasuk di dalam kategori yang meminati keladi tetapiContinue Reading