Assalamualaikum Pagi yang cerah,mood yang kurang ok pulak..tetibe kepala berpusing-pusing.Ke laut nampaknya. Maybe pepagi da makan durian crepe nie kot.. Kesian Durian Crepe jadi mangsa.Standbay minyak kapak dan panadol  suda.. Ape pun Xboleh…# sentapmaknok… Nak menghabiskan satu hari di tempat kerja nie memang la rase lame ya amat.. Tapi DurianContinue Reading

                 Moody sebabnye badan terlalu sakit..lemah segala otot2 dek kerana kepenatan baru blik melaka semalam..Rase mcm nak amik MC pulak…Tapi disebabkan tanggungjawab sebagai pekerja, ku gagahi jugak ke tempat keje pagi tadi..pandai je tanggungjawab…haha..ayat skema betul.. Hari sabtu lepas balik keje ingatkan terusContinue Reading

Selamat tengahari..Alhamdulillah…syukur….dah pun hari jumaat..Skema sungguh tajuk entry nie.sebabnye esok sabtu…keje separuh hari..petang cabut balik Melaka…Al-maklum ler kahwin orang melaka..tu yang dapat pegi melaka..Rasenyer kalau xkahwin orang melaka memang ler payah nak pi melaka…pikir seploh kali agaknyer nak kesana..Mesti la kesana untuk berjalan-jalan kan??Pegi tempat-tempat yang selalu orang heboq sangatContinue Reading

   Selamat malam…..Walaupun sakit dan penat,kugagahi juge untuk menaip…Jam menunjukkan pukul 9.30 malam semasa Sis menulis..da 2 hari Sis xjenguk blog nie.Terpaksa balik ke kampung halaman di Endau Mersing .Tujuannya sebab nak ambil nenek dan pakcik..Xde orang yg nak amik Nenek ,So Sis buat keputusan untuk ambil nenek…Lagipun da lameContinue Reading